6 Mart 2007 Salı

Başlarken...

1934 yılı nisanının 24 ünde gözlerimi Göztepe semtinin güzel köşklerinin birinde açtım.O yıllar ülkemizin atılım ve hamlelerle dolu yıllardı,fakat ikinci cihan harbinin geleceğisiyasetin gidişatından belli olmaya başlamıştı.Türk ulusu Atasını kaybedene kadarbir telaş içinde değildi.Atatürk ün vefatından sonra LOZAN BARIŞI KAHRAMANI İsmet inönü'nündehasıyla,başlayan bu cihan savaşına katılmadık.Fakat harbin getirdiği bütün sıkıntıları dahalk olarak yaşadık.Ben ilkokulu Ankara iltekin ilk okulunda birinci sınıfı, sonraki yıllarda Göztepe pansiyonluilkokulunda tamamladım.Sonra sırasıyla şimdiki adı Kenan Evren ortaokulu sonraAnkara Atatürk Lısesi orta kısmı,sonra ANKARA BİRİNCİ SANAT ENSTİTÜSÜ nü okuyarak tahsilimi yapmış oldum.Sonraları Halk Sigorta,Dsi Ar- Ge dairelerinde memuriyet hızmetlerınde bulundum.1982 yılında DSİ den emeklı oldum.Küçükten beri güzel sanatlara merakım 72 yaşına geldiğim halde hala devam etmektedir.Fotoğraf merakımdan evimde ufak çapta bir karanlık oda kurarak fotoğrafcılıkta ustalaştımSonraları 8 mm lik kamera ile film çekme merakım başladı.Tabi bu çektığımız fılmlerinbanyoları dış ülkelerde yapıldığı için banyodan gelecek fılmleri dört gözle beklerpostacıya da bahşişini verirdim.Bu iki üç senedir boş kalmamak için resım ve karakalem, pastel çalışmaları yapmaya başladım.Yaptığım bu eserleri toplumla paylaşmak enbüyük hasletlerin başında gelir.Paylaşmak insana haz ve gurur veren öğelerdendir.Eşitpaylaşım müşterek dayanışmayı getirir.Bu da insana huzur saadet ve mutluluklar verır.Müzık ruhun gıdasıysa resim de ınsanlara bedii zevkleri tattıran bır duygudur.Ben buradaresim hakkında bilgi verirken güncel olaylara da yer vererek okuyanları aydınlatabilirsemçok mutlu bır insan olarak gurur duyacağım.

Hiç yorum yok: