23 Mart 2007 Cuma

Sarkılarla ISTANBUL II

Hatıralar denince akılda kalan güzellikler gelirgözlerimize.arnavut kaldırımlarını yol olarak,saydığımız,güzel ahşap köşkleri ev ve yuva olarak,bahçelerini çİçeklerle bezediğimiz,toprağında her türlü sebze ve meyveleri yetiştirdiğimiz yazarken
bile gözlerimizin yaşararak hatırladığımız bu güzellikleri bir daha yaşamamızın imkanı
olmadığını biliyor,yaşadığımız için de kıvanç duyarak o güzel günleri yad ediyoruz.zaman
geçiyor insanlar yaşlanıyor,bu dünyada yaşamlarını tamamlayanlar göçüp gidiyor.Saatin rakkasları tik taklarını durmamacasına bir sağa bir sola giderek aynı minval üzerinde
vazifesine devam ediyor.Zamanda bir değişiklik yok ama,dünya durmamacasına inkişaf ve
gelişmesine devam ediyor.Bu hızlı gelişmede bazı değerler yitiriliyor.Yukarıda bahsettiğimiz
gibi artık dostluklar çıkar çatışmasına dönüşüyor.Türk aile yapısı bile değişikliklere uğruyor
ama sevinilecek bir husustur , aile yapısı olarak yozlaşmıyoruz.bununlada daima gurur duyuyoruz.Türk toplumunu bu gün siyasi arenada gururla seyrediyoruz.yedidüvele kol
salmış büyük bir ulusuz.fakat siyasilerimiz bunu dünyaya yansıtmaktan aciz,birer çıkar
gurubu olarak başımızda bulunuyorlar.Bu da çok büyük bir talihsizlik,fakatTürk halkı
bunlara dur diyecek aklı selime sahip bir ulus olarak kendi işini kendi halledecektir.Sarkı
dedik şiir dedik bin dokun bin ah dinle durumlarına düştük,unutmak için
içtik,içtık,içtik,içtik..........bakın metin eloğlu ne demiş-ince elek şiirinde--------

IÇTİKÇE IÇESİM GELİYOR,GAYRI NE BİLGİ ARA NE HÜNER
BENİ BU RAKIYLA BAŞBAŞA BIRAKMA ADAM OLAYIM,ÇALIŞIP PARA KAZANAYIM
BENİ BÖYLE İŞSİZ,GÜÇSÜZ BIRAKMA,BENİ USLANDIR,BENİ YÜREKLENDİR.
BENİ DELİ EDİP BIRAKMA.BİLSEN NERELERİ VAR,KALK GİDELİM
BENİ HEP BURALARDA BIRAKMA BENİ AÇ BIRAK,EVSİZ URBASIZ BIRAKMA
BENİ BENSİZ BIRAKMA
BENİ NE YAP BİLİYORMUSUN
BENİ YONT BENİ ARIT BENİ AYIKLA

Hiç yorum yok: