2 Temmuz 2007 Pazartesi

Kara Kalem Resimlerim

Sevgili Dostlarım.
Sizlerle karşılıklı olmasa bile, Asrımızın iletişim kolaylıklarıyla yazarak, çizerek, söyleyerek ,sergiliyerek ulaşabiliyoruz.Bu bana ürettiklerimi sizlere sunma kolaylığını sağlıyor. Daha evvelki yazılarımda karakalem,Pastel resimler yaptığımdan bahsetmiştim.Bu gün size bir demet sunuyorum.Amatör olarak hiçbir iddiada bulunmayarak resim yapmaya devam edeceğim.Umumiyetle Portre çalışmayı çok seviyorum. Ve çizdiğim resimlerde model olarak ailemi seçtiğimden ,resimlerini güzel yapmak zorunda olduğumu takdir edersiniz.Model bulmanın zorluğundan ,titiz ve birebir benzetmeye çalışıyor,gayret ediyor ve çabalıyorum.

Diyeceksiniz ki yaşın gelmiş yetmişe ,işin bitmiş,gidiyorsun kıyamete.İşte Dostlarım insanlar bir yaşa geldiğinde bir ölüm korkusu yaşarlar,Bu geçici bir vesvesedir.Ben bu korkuları yaşamamak için faal olmak gereksinimini duyuyorum.Üret ve paylaş,hiçbirşeyi kendine dert etme.Tabiki Takdiri ilahidir,Topraktan geldik,toprağa karışacağız.Buna hiçbir kuvvet mani olamaz.
Ölüm heran yanımızda,Alnımıza ne yazılmışsa o olur.Daha yaşayacak ömrümüz varsa,ürettiklerimizle arkamızda bırakacağımız eserlerle anılmak ne güzel şeydir.Ben ilk etapta böyle bir badireyi atlatmış bir faniyim.Kalbimdeki kaç damarın Bay Pas edildiğini bilemiyorum.Raporumda çok damar deniyor.Sağ bacağımdan bir metreden uzun bir damarın alındığını biliyorum.Yani velhasıl daha ömrümüz dolmamış.Onu güzellıklerle süsleyip yaşama güler yüzle devam ediyorum.


Geçende bir gazete haberi okudum.Çok üzüldüm.Spor Yazarı Kazım Kanat Kardeşimizin 4 aylık
ömrü kaldığından bahsediyor,ama Allahın işine karışmak kimsenin harcı değil.Kendileri Beşiktaş taraftarıdır,Fenerbahçe miz hakkında olumlu konuşmaz ama,Beyanatında 4 ay hastahanelerde tedavi göreceğime,Antalya da motorumda istediğim gibi yaşarım,diye hiçbir tedavi istemeyip,ölümü tevekkülle karşılıyacağını söylemiş,üzüldüm ama medeni cesaretini saygı ve üzüntüyle karşılıyor,Kalan günlerinin mutlulukla geçmesini diliyor,Gözlerinden öpüyorum


İsterdım ki hep iyi şeylerden bahsedelim.Ama yaşamın içinde üzüntüler,kederler,neşe ve sevinçlerinbulunduğu bir dünyada yaşıyoruz.Yazıma son verirken,hepinize Sıhhat,Neşe,Saadet ve Mutluluklar dileyen Ağabeyiniz ben Özer Rayman daha nice yıllar Dereden Tepeden Sütunlarında görüşmek üzere Allaha Ismarladık...

Hiç yorum yok: