26 Haziran 2009 Cuma

Babalar Günü (Hasret)

Gölgesinde serinlediğimiz koca bir çınar,Gölgesi kendinden büyük olan.Akşam olunca yolu gözlenen, Baba eve geldiğinde etrafı sarılan, uzağında olsanda bilirsin,Baban vardır arkanda dağ gibi duran. Yüce Rabbin asla karşı gelmeyin dediği,İlahi varlık,Babacığım...Bize olan sevgisini sözlerinden çok gözlerinden akıtan Babam, Bugün hayatta yoksun ,keşke tanımasaydım seni,keşke bu kadar mükemmel bir Babaya sahip olmasaydım.Belki daha az acı çekerdim. Babamı özledim çok özledim çookk. Baba benim kalbimi tarifsiz sızlatan kelime, Birkez olsun sarılmadım Babama (Terbiye-i Osmanlı yüzünden) Birkez olsun sevdiğimi söyleyemedim,o kadar pişmanım ki, keşke yıllar öncesine dönebilsem,onu nekadar çok sevdiğimi söyleyebilsem.Doya doya öpsem yanaklarını, sıkıca sarılsam güvenle uyusam dizlerinde,ne olur duy Babacığım beni,ötelerden ne olur,nekadar geç kalmış olsamda duy beni.Seni çook seviyorum,yattığın yer cennet olsun, Sen ebediyete gittiğinden beri hasretin günbegün artan yüreğimdeki ince sızı...


Babalar günü için söylenen güzel sözler...

Baba kendi mutluluğundan çok çocuklarının mutluluğu ile mutlu olur. (Honore De Balzac)
Çocukluk çağında Baba korumasından daha güçlü bir ihtiyaç düşünemem. (Sigmund Freud)
Babanın erdemleri çocuklarının servetidir. (Anatole France)
İnsan Babasına borçlu olduğu saygıyı ancak Baba olunca duyar. (Goethe)

Ve Ateşin yaktığından , güneşin hareket ettiğinden,gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan ,fakat benim seni sevdiğimden asla kuşkulanma Babacığım.Babalar gününü kutlarım,yattığın metfenin cennet olsun,Huzur içinde yat,Yetiştirdiğin evlatların sana layık olduklarını ispatlamışlardır.Hepside seni emsal alarak birçok hayırlı evlat yetiştirmişlerdir. Sen kalplerde yaşıyacak,her Babalar gününde Rahmetle anılacak ve Daima hatırlanıp kutlanacaksın.Huzur içinde ol ve Bizleri bekle...

Hiç yorum yok: