29 Kasım 2008 Cumartesi

Bir Demet Resim (KaraKalem)


Sevgili Dereden Tepenin Kıymetli Dostları,Sahifemin okuyanları, okumayanları Okuyacakları saygı ile selamlıyorum. Okumayanlara ufak bir tavsiyem herhalde iyi şeyler yazıyorum ( Onu şurdan anlıyorum sahifemi okuyanlar gün geçtikçe arıtıyor.Tabi bu da gurur verici bir husus beni ziyadesiyle sevindiriyor ) Bir göz atarsanız kelime dağarcığınıza katkı yapmış olursunuz.Bir büyüğünüz olarak benden söylemesi,gayrı gerisi size kalmış bir husus.




Bugün sizlere yaptığım Karakalem Resimlerimden bir demet sunacağım bakalım beğenecekmisiniz ? Tenkit edebilirsiniz, Ressam değilim bir iddiam da yok.Resim bir hobi olarak beni dinlendiriyor ve Mutlu ediyor, Herkese tavsiyem Güzel Sanatların bir kolu ile meşgul olun.
Zararlı çıkmazsınız. Sizi Mutlu eder,yaşamınıza renk katar.





Hepinize Mutlu yaşamlar diler,Şen ve Esen kalmanız dileklerimi yineler gene hep beraber olmak
ümit ve Temennisiyle Hoşçakalın derim.



Hiç yorum yok: