9 Ocak 2009 Cuma

Gizemler Şehri İstanbul - Kızıl Nefer Teodora (Ayhan Gültaş)

Sevgili Dostlar Türkiyemizin gözbebeği İstanbul u sevmeyenimiz yoktur sanırım. Bu gizemli şehrin bilinen, bilinmeyen çokşeyleri vardır. Okuyup duyup öğrenmek insanların merakları arasındadır.Biz İstanbul Aşıkları doğup büyüdüğümüz bu kentin geleceğini, geçmişini didikler öğrenmek ve öğretmek için çırpınırız. İstanbul birçok İmparatorlukların yaşadığı kozmopolit bir kenttir. Tarihin geçmiş dönemlerinin yaşamlarını öğrenmek önemli hususlardan biridir.Geçen gün Dereden Tepeden sayfama bir konuyu hazırlarken, Sayın Kardeşim,Kadim Dostum Ayhan Gültaş'tan gelen bir kargo beni ziyadesiyle duygulandırdı.Sevincimi size anlatamam Sayın Kardeşim Gizemler Şehri İstanbul Kızıl Nefer Teodora Romanını imzalayıp bana göndermesi gözlerimi yaşarttı. ( Herhalde yaşlanıyoruz ,Duygusallığımız daha da çok artıyor ) ve bu kıymetli eseri Kütüphanemin en kıymetli köşesinde saklayarak,kıymetli Kardeşimi heran anacağım.Kitap arı bir Türkçeyle yazılmış, okurken sanki Bizansı yaşıyorsunuz.


Bir nefeste okuduğum kitabı herhalde daha birkaç kere okuyup hatmedeceğim.Bilmediklerimi kardeşimin yazdığı güzel kitabından öğrenip belleğime nakşedeceğim.Kitapta Kadim Dostum Kardeşim İstanbul aşkını dile getirirken Tarihin saklı kalmış dehlizlerinden çıkarak,Bizansın yaşamını dile getirirken kendinizi o devrin içindeymiş gibi hissedeceksiniz. Sizlere bir Ağabeyiniz olarak tavsiyem Gizemler Şehri İstanbul Kızıl Nefer Teodora kitabını alıp okumanızdır. Bilginize bilgi katacağını biliyor.,ve tavsiye ediyorum. Kitaba sahip olduğunuzda isabetli bir iş yapmış olacaksınız. Şen ve esen kalmanız dileklerimle hepinizin gözlerinden öperim.

Not : Kitap Yakamoz Yayıncılık Tarafından 1 nci Baskısı Aralık 2008 de yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok: